חשוב מאוד להבין! שיווק באמצעות מוצרי פרסום הוא לא פרסום של "זבנג וגמרנו" זהו פרסום שצריך להקדיש לו תכנון מוקדם, הגדרת תקציב ולוח זמנים עקבי על מנת להשיג את המטרה לשמה נועדו מוצרי הפרסום – בראד ובראשונה חדירה אל תוך התודעה של הלקוחות הפוטנציאלים, הכרת המותג ולאחר מכן פנייה של הלקוח לשירותי החברה. שיווק באמצעות מוצרי פרסום הוא שיווק שלוקח זמן אך אין ספק כי הוא משיג את המטרה וגורם להכרה ברורה במותג שלכם.

העולם מתקדם וכך גם שוק מוצרי הפרסום מתקדם יחד איתו – מה שהיה נכון לפני  שנים בתחום הפרסום אינו נכון להיום – לדוגמא פרסום בעיתונים הוא זניח כיום לעומת פרסום ושיווק במדיות השונות כגון גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

אז כיצד בעצם לעשות את זה נכון?

הרבה לפני ההדפסה על מוצרים הדבר החשוב ביותר במסע פרסום באמצעות מוצרי פרסום הוא הגדרת תקציב ברורה – אך לא רק להזמנה אחת אלא הגדרת תקציב לשיווק באמצעות מוצרי פרסום למשך שנה שלמה! מידי חודש בחודשו עליכם להפיק מוצרי פרסום על מנת לגרום להכרה ברורה ואוטוריטה כל עסק בתחומו בעת הגדרת התקציב עליכם לחשוב לכמה אנשים אתם רוצים להגיע באותו תקציב? וכמובן מי הוא קהל היעד שלכם לאחר שיש לכם תקציב ברור ואתם מבינים מי קהל היעד שלכם והלקוחות הבאים שלכם אתם צריכים להתמקד במוצרים עצמם ולחפש את המוצרים שיקלעו בדיוק למטרה שלכם – עוד ועוד לקוחות משלמים – לדוגמא אם קהל היעד שלכם הוא גיימרים המבלים שעות מול המחשב במשחקי מחשב עליכם למתג רמקולים למחשב, עכברים ממותגים או כל מוצרי פרסום ממותגים שישמשו את מקבל המתנה לאורך זמן והמותג שלכם יתנוסס כמה שיותר אל מול העיניים שלו.

כיצד ניגשים להדפסה על המוצרים עצמם?

אז לאחר שיש לכם תקציב ברור ומוצר מנצח המתאים לקהל היעד יש לגשת לאופן המיתוג – מה יהיה גודל המיתוג? בכמה צבעים נדפיס את הלוגו? האם גם לעביר מסר בדמות סלוגן מתחת ללוגו או שהלוגו בלבד הוא מספיק – את התשובות לכל השאלות הללו את תקבלו מחברת מוצרי פרסום הממתגת את המוצרים, כל מוצר יש לו שטח פרסומי שונה וניתן להדפיס עליו בצורה שונה – לדוגמא ישנם מוצרים שניתן להדפיס עליהם בצבע אחד בלבד כגון מתנפחים ממותגים וישנם מוצרים שניתן להדפיס עליהם לוגו צבעוני מלא ואפילו ישנם מוצרים שנית לעצב את כל המוצר בדיוק כפי שאתם רוצים לדוגמא מגבות ממותגות ועוד.

טיפים להדפסה על מוצרים

ראשית עליכם לספק לחברה הממתגת גרפיקה איכותית בפורמט PDF וקטורי על מנת שהתוצאה תהיה לא פחות ממצוינת בנוסף חשוב מאוד לדרוש מהחברה הממתגת הדמיה למוצר – בהדמיה תוכלו לראות כיצד יראה המוצר לאחר הדפסה, מה גודל הגרפיקה על המוצר ובאיזה צבעים הלוגו שלכם יודפס, במידה ויש מספיק זמן כדאי לגרוש מהחברה הממתגת לשלוח אליכם מוצר בודד על מנת לבדוק אם המוצר תואם את הציפיות שלכם ועונה על כלל הדרישות שלכם, רוב החברות שממתגות על מוצרים יסכימו גם להוצאת דוגמא עם הלוגו שלכם אך שימו לב רובם ידרשו סכום מינימלי להפקת דוגמא – זה כדאי ומשתלם כיוון שכך תדעו בדיוק מה אתם מקבלים ואם זה תואם את הציפיות שלכם.